sâmbătă, 4 februarie 2012

Fluturele

... A venit surprinzator, neasteptat, ca o mare iubire la o varsta tarzie. M-a cucerit brusc, lasandu-ma mut de uimire.Dupa cateva rotocoale de jur-imprejur, timide la inceput, din ce in ce mai indraznete, apoi in zbor zigzagat, un fluture maroniu cu pete rosiatice mi s-a asezat lin pe dosul palmei stangi. Pur si simplu am incremenit, incantat de ceea ce vedeam. Fluturele se plimba dezinvolt, usor ca fulgul, pe zbarciturile mainii, prospectandu-le atent cu trompa sa minuscula. "Ai cam imbatranit!", parca voia sa-mi spuna. Corpusorul lui gingas, bombat in fata, catifelat si alungit in spate, fremata abia perceptibil. Cele doua perechi de aripi se inchideau sus si se deschideau lateral, cu infinita delicatete, intr-o dulce simetrie de ritm. Intr-un fel, inima meaprinsese sa-i ia pulsul si m-a coplesit o stare de bine indescriptibila, care ne priia - se pare - amandurora....In dimineata urmatoare, stateam pe acelasi scaunel de lemn, infipt in verdeata gradinii cu pomi fructiferi, de la tara. Supravegheam forfota alba si zglobie a unor pui de gaina, ca nu cumva negura vicleana si hrapareata a vreunei rapitoare sa ne strice tot cheful. Noaptea dadusera cativa stropi de ploaie si, in zori, roua stralucitoare agata de ierburi irizari de nestemate imparatesti. Deodata, mi se facu un dor nebun de fluturele meu. Dar daca murise? Ma informasem , candva, ca viata fluturilor dureaza cel mult doua-trei zile... Ii simteam acut lipsa. Sa fii sorbit, oare, cu trompita lui, un pic din sufletul meu? Dar daca intalnirea cu mine se intamplase tocmai la finele atat de scurtului sau ciclu biologic? Insemna ca n-am sa-l mai revad niciodata?Tresarii subit: o zbatere, ca o parere, langa umar. Intinsei, oarecum neincrezator, mana, si ce sa vezi!? Pe dosul palmei, dupa o singura rotire in aer, isi relua locul fluturele meu cel maroniu. Desi il asteptasem cu sufletul ars, ca in tinerete iubita, era un vis prea frumos ca sa nu se spulbere... Intr-adevar, fluturele batu doar o data din aripile lui, parca usor obosite, se desprinsede atingerea mea si se indeparta grabit. Spre ce? Spre ultima sa clipa de viata? Sa fii izbutit, oare, frumosul meu fluture maroniu, cu reflexe de purpura, in doar doua-trei zile, sa faca mai mult chiar decat am reusit eu in peste sapte decenii de viata? Totul este atat de posibil, dar cat de dureros! In vietatea care urma peste putin timp sa nu mai fie, nu era, oare, propria mea indepartare de lumea cu fluturi si lumina?

Un comentariu:

  1. Vreau să mărturisesc despre ceea ce mi-a făcut o vrăjitorie pentru mine și pentru hubby.we am căsătorit din 2007 fără nici un semn de sarcină sau de concepere. Am plecat de la controlul nașterilor și nu am avut o perioadă.My gyro mi-a dat progesteron să sară - am inceput o perioada si am facut-o, dar nu am avut alta. Am facut o alta runda de progesteron, urmata de 100mg clomid timp de 5 luni, am urmat toate instructiunile medicilor, dar nu am avut nici un rezultat. Am cumparat truse de ovulatie Și în cele din urmă am luat 3 test atunci când am fost ovulație! Așa că am încercat de ani de zile! Ei bine, am fost foarte confuz, deoarece am continua să ia ept de testare ȘI ei toate păstrează transformarea a fi negativ! Chiar vreau o fetiță în timp ce hubbatul meu vrea un băiețel LOLL! Cred că încercăm prea mult, Ceea ce vă pot spune este că au fost atât de mulți ani acum și încă nu am perioada mea de ajutor, deoarece fiecare organism din jurul nostru era deja pe punctul de a-și pierde credinta pe us.no nu trebuia sa fugim pana cand nu am cantat o revista si m-am poticnit pe o pagina am gasit un subiect sau o linie de cap {A SPELL CASTER} care poate vindeca pe cineva de HIV si SIDA, , măriți-vă BREASTUL, vă ajutați să câștigați o LOTĂRIE VISA, să vă pierdeți GREUTATEA și chiar să primiți șase PACURI și să vă loviți BELLY, i-am dat o încercare și înainte să nu-l pot salva pe Priest Salami din cauza mea, făcând o vrajă pentru mine mi-a spus să merg și să fac dragoste cu hubby mea, apoi la nouă luni după vrajă și de a face dragoste cu soțul meu am livrat o gemeni un băiat și o femeie.Acest vraja numele castel este Priest Salami atât de mulți oameni sunt martorii minunata sa lucrare .. El este frumos, contactați-l purenaturalhealer@gmail.com WHATSAPP +2348105150446 dacă sunteți în orice situație dificilă Multumesc foarte mult !!

    RăspundețiȘtergere