miercuri, 8 februarie 2012

1. Metoda cunoasterii semnelor fertile

 Metoda FF (FertilityFrriend) ajuta in intelegerea semnelor organismului pentru a indentifica perioada fertlila si nefertila a ciclului menstrualsi astfel sa planifici sarcina dorita sau din contra, sa previi o sarcina nedorita. Pe perioada unuiciclu menstrual in mod normal femeia este fertila doar pentru cateva zile, intre 5 si 7 zile. Ovulul traieste intre 6 si 24 de ore, dar spermatozoizii pot trai, in anumite conditii si 5 zile din momentul ejacularii. Astfel femeia poate fi fertila cu 5 zile inainte de ovulatie si in ziua ovulatiei  si sunt si cei care cred ca poate fi fertila si in ziua de dupa ovulatie. Totodata metoda ajuta sa descoperi mult mai repede anumite probleme ginecologice si de fertilitate, cum ar fi lipsa ovulatiei sau o faza luteala (dupa ovulatie) prea scurta si chiar probleme cu glanda tiroida.
Deoarece metoda FF se bazeaza pe semne fiziologice si nu pe numararea zilelor (metoda ritmica), ea poate fi folosita si de cele care au ciclul menstrual regulat dar si de cele care au ciclul menstrual neregulat.
Fiecare femeie poate sa invete cu usurinta sa recunoasca semnele fertile fiziologice. Aceste informatii pot fi folosite in multe scopuri, cel mai important din punctul meu de vedere este acela ca te ajuta sa te apropii de corpul tau, te ajuta sa il intelegi, sa il simti si sa il apreciezi.
Sunt semne fertile principale si semne fertile secundare. Semnele fertile principale sunt semnele fiziologice comune tuturor femeilor si ele sunt:
  1. menstruatia
  2. temperatura bazala (TB)
  3. mucusul cervical
  4. colul uterin (cervixul)
Semnele fertile secundare difera de la femeie la femeie si ele pot fi:
  1. scurgeri maronii sau sangerari usoare la mijlocul ciclului
  2. dureri si intepaturi in zona ovarelor
  3. pereti vaginali sisau vulva umflate
  4. balonare
  5. retinerea apei in organism
  6. cresterea energiei
  7. schimbari in simtul mirosului sisau a gustului
  8. sani sensibili, furnicaturi in sani
  9. piele sensibila, uscata, cosuri
Pentru a interpreta aceste simptome (principale si secundare) ele trebuiesc introduse zilnic intr-un tabel special si pentru temperatura bazala se formeaza un graf..

Un comentariu:

  1. Vreau să mărturisesc despre ceea ce mi-a făcut o vrăjitorie pentru mine și pentru hubby.we am căsătorit din 2007 fără nici un semn de sarcină sau de concepere. Am plecat de la controlul nașterilor și nu am avut o perioadă.My gyro mi-a dat progesteron să sară - am inceput o perioada si am facut-o, dar nu am avut alta. Am facut o alta runda de progesteron, urmata de 100mg clomid timp de 5 luni, am urmat toate instructiunile medicilor, dar nu am avut nici un rezultat. Am cumparat truse de ovulatie Și în cele din urmă am luat 3 test atunci când am fost ovulație! Așa că am încercat de ani de zile! Ei bine, am fost foarte confuz, deoarece am continua să ia ept de testare ȘI ei toate păstrează transformarea a fi negativ! Chiar vreau o fetiță în timp ce hubbatul meu vrea un băiețel LOLL! Cred că încercăm prea mult, Ceea ce vă pot spune este că au fost atât de mulți ani acum și încă nu am perioada mea de ajutor, deoarece fiecare organism din jurul nostru era deja pe punctul de a-și pierde credinta pe us.no nu trebuia sa fugim pana cand nu am cantat o revista si m-am poticnit pe o pagina am gasit un subiect sau o linie de cap {A SPELL CASTER} care poate vindeca pe cineva de HIV si SIDA, , măriți-vă BREASTUL, vă ajutați să câștigați o LOTĂRIE VISA, să vă pierdeți GREUTATEA și chiar să primiți șase PACURI și să vă loviți BELLY, i-am dat o încercare și înainte să nu-l pot salva pe Priest Salami din cauza mea, făcând o vrajă pentru mine mi-a spus să merg și să fac dragoste cu hubby mea, apoi la nouă luni după vrajă și de a face dragoste cu soțul meu am livrat o gemeni un băiat și o femeie.Acest vraja numele castel este Priest Salami atât de mulți oameni sunt martorii minunata sa lucrare .. El este frumos, contactați-l purenaturalhealer@gmail.com WHATSAPP +2348105150446 dacă sunteți în orice situație dificilă Multumesc foarte mult !!

    RăspundețiȘtergere