miercuri, 8 februarie 2012

9.Semnele fertile si contraceptia naturala

Inainte de a folosi FF ca metoda de contraceptie trebuie sa-ti iei precautiile esentiale pentru a elimina riscul molipsirii cu diferitele boli sexuale. De fapt, sfatul meu este sa folosesti doar aceasta metoda (fara folosirea prezervativului) doat in cazul in care esti intr-o legatura stabila cu un partener care bineinteles nu este infectat cu una din aceste boli. De fapt, acest avertisment este valabil si in cazurile in care te-ai hotarat sa folosesti o metoda chimica de contraceptie. Folosirea prezervativul este de fapt singura metoda care te poate proteja impotriva acestor boli.
Oricum iti amintesc ca FF poate fi folosita atata timp cat nu folosesti o metoda de contraceptie chimica, care sa se interfereze cu secretia naturala a hormonilor. Metoda poate fi folosita impreuna cu prezervativul, diafragma sau alte motode de bariera, pe care le poti folosi pana iti cunosti organismul, sau pana esti sigura ca esti intr-o relatie “sigura” (din punct de vedere sexual in primul rand) sau daca vrei sa faceti dragoste in perioada fertila, dar nu doriti o sarcina.
Ceea ce este important in folosirea FF este ca partenerul trebuie sa vrea sa fie implicat si sa fie si el responsabil. Eu de exemplu, intotdeauna mi-am dorit un copil, dar partenerul meu inca nu este pregatit. De aceea i-am spus foarte clar ca cel care trebuie sa aiba “grija” sa nu raman insarcinata este doar el. Eu am grija “doar” sa il anunt cand ma apropii de perioada fertila si cand sunt in perioada nefertila a ciclului. Metoda pe care el a ales-o este abstinenta – ori totala, neavand in aceasta perioada nici un contact sexual (dar nu si de la preludii lungi 8-) ) sau abstinenta de la ejaculare, luand in considerare faptul ca chiar si lichidul eliminat in timpul actului sexual poate sa contina un anumit numar de spermatozoizi.
Acum sunt sigura ca prima intrebare care ti-o vei pune inainte de a te hotara daca vrei sau nu sa folosesti aceasta metoda ca contraceptie este cat de sigura este aceasta metoda. Si bineinteles ca aceasta metoda poate fi sigura doar daca in perioada fertila folositi prezervativul sau daca in aceasta perioada va abtineti de la sex cu prenetrare si cu ejacularea langa vaginul tau. Acum daca ideea unui copil in viata voastra este respinsa in totalitate atunci singura metoda de contraceptie care da 100% rezultat este abstinenta. Orice metoda are o anumita rata de esec.
Ca intr-adevar FF sa fie efectiv ca metoda de contraceptie trebuie rabdare si o mare responsabilitate din partea ambilor parteneri. Sa iti cunosti organismul si semnele lui poate fi usor dar ai nevoie de putina rabdare. Perioada de fertilitate a unei femei este de fapt dependenta de fertilitatea barbatului. O femeie de fapt si de drept este fertila doar pentru o perioada de maximul 24 de ore pe ciclu sau 48 de ore daca are loc o a doua ovulatie. Deci trebuie spus ca femeie este in potential fertila pentru 48 de ore pe luna. Dar daca iti amintesti, am scris ca spermatozoizii pot trai in anumite cazuri chiar si 7 zile. Si datorita acestui fapt tu esti considerata fertila 7 zile intr-un ciclu. Cand FF este folosita ca metoda de contraceptie se iau in considerare cam 10 zile cu o potentiala fertilitate intr-un ciclu. In aceasta perioada abstinenta de la relatii sexuale cu penetrare sau folosirea unei metode de bariera (prezervativ, diafragma) este importanta. Deci spre diferenta de folosirea FF pentru a ramane insarcinata, aici ce este cel mai important este sa determini cu precizie cand incepe si cand se termina perioada fertila, identificarea ovulatiei nefiind obligatorie.
La majoritatea dintre noi ciclul menstrual se imparte in trei parti: doua parti de infertilitate si o parte de fertilitate. Vreau sa te invit sa citesti din nou cu atentie primele parti ale seriei “Semnele fertile” pentru a intelege cat mai bine cum functioneaza organismul unei femei. Pentru a fi sigura, te sfatuiesc sa astepti doua cicluri pline in care sa folosesti aceasta metoda impreuna cu o alta metoda de contraceptie (nu chimica ) pentru ati cunoaste cat mai bine organismul tau si a intelege pe deplin cum “functioneaza” aceasta metoda. Poate daca te intereseaza, vei vrea sa incepi sa folosesti FF chiar in perioada in care nu ai un partener, deci nu ai relatii sexuale.
Exista patru reguli de care trebuie sa tii cont.
1. Regula primelor 5 zile
Esti infertila in primele cinci zile a unui ciclu, daca ai avut cu siguranta temperatura marita pentru ultimile 12-16 zile. Si nu conteaza de cate zile este menstruatia ta sau cat de abundenta. Daca in ultimile 12 luni ai avut un ciclu mai scurt de 25 de zile atunci considera-te infertila doar pentru primele 3 zile de ciclu.
2. Regula zilei uscate, fara mucus
Inainte de ovulatie esti considerata infertila in fiecare seara a zilei in care nu ai avut nici un mucus si senzatia vaginala este de uscat. Dar in clipa in care vei observa chiar si mucus lipicios in cantitati mici, sexul neprotejat nu este indicat. Ziua urmatoare semneaz-o cu un semn de intrebare deoarece lichidul seminal poate ascunde aparitia mucusului. Daca l-a sfarsitul acestei zile esti complet uscata aceasta zi poate fi considerata infertila.
Oricum dupa cateva luni de folosire a metodei poti sa observi ca imediat dupa ce menstruatia ti s-a terminat nu ai nici o zi “uscata”, ci ai mucus lipicios. Atunci poti considera ca in cazul tau mucusul lipicios este de fapt un semn de infertilitate si nu senzatia de uscat. Aceasta exceptie este valabila doar celor care nu au experimentat nici o zi de senzatie uscata, inainte de ovulatie. Oricum trebuie sa fii foarte atenta sa vezi daca la un moment dat totusi exista un mucus ceva mai umed.
3. Regula cresterii temperaturii bazale
Esti considerata infertila in seara zilei a treia consecutiva de temperatura marita.
4. Regula zilei de varf
Esti considerata infertila in a patra zi dupa determinarea zilei de varf a fertilitatii.
In timp ce acest articol poate fi folosit ca un sumar al folosirii metodei ca contraceptie, trebuie sa intelegi foarte bine cum functioneaza organismul tau si cum sa folosesti semnele fertile. Este important sa nu iti asumi riscul unei sarcini nedorite daca intr-adevar nu esti pregatita pentru acest lucru.

Un comentariu:

  1. Vreau să mărturisesc despre ceea ce mi-a făcut o vrăjitorie pentru mine și pentru hubby.we am căsătorit din 2007 fără nici un semn de sarcină sau de concepere. Am plecat de la controlul nașterilor și nu am avut o perioadă.My gyro mi-a dat progesteron să sară - am inceput o perioada si am facut-o, dar nu am avut alta. Am facut o alta runda de progesteron, urmata de 100mg clomid timp de 5 luni, am urmat toate instructiunile medicilor, dar nu am avut nici un rezultat. Am cumparat truse de ovulatie Și în cele din urmă am luat 3 test atunci când am fost ovulație! Așa că am încercat de ani de zile! Ei bine, am fost foarte confuz, deoarece am continua să ia ept de testare ȘI ei toate păstrează transformarea a fi negativ! Chiar vreau o fetiță în timp ce hubbatul meu vrea un băiețel LOLL! Cred că încercăm prea mult, Ceea ce vă pot spune este că au fost atât de mulți ani acum și încă nu am perioada mea de ajutor, deoarece fiecare organism din jurul nostru era deja pe punctul de a-și pierde credinta pe us.no nu trebuia sa fugim pana cand nu am cantat o revista si m-am poticnit pe o pagina am gasit un subiect sau o linie de cap {A SPELL CASTER} care poate vindeca pe cineva de HIV si SIDA, , măriți-vă BREASTUL, vă ajutați să câștigați o LOTĂRIE VISA, să vă pierdeți GREUTATEA și chiar să primiți șase PACURI și să vă loviți BELLY, i-am dat o încercare și înainte să nu-l pot salva pe Priest Salami din cauza mea, făcând o vrajă pentru mine mi-a spus să merg și să fac dragoste cu hubby mea, apoi la nouă luni după vrajă și de a face dragoste cu soțul meu am livrat o gemeni un băiat și o femeie.Acest vraja numele castel este Priest Salami atât de mulți oameni sunt martorii minunata sa lucrare .. El este frumos, contactați-l purenaturalhealer@gmail.com WHATSAPP +2348105150446 dacă sunteți în orice situație dificilă Multumesc foarte mult !!

    RăspundețiȘtergere