miercuri, 8 februarie 2012

11.Fertilitate versus Infertilitate

Pana acum am vorbit despre semnele fertile si cum ne ajuta ele sa ne cunoastem corpul. Dar nu am vorbit despre fertilitate. Ce este fertilitatea??? Si ce este infertilitatea??? Din punct de vedere medical fertilitatea este ” capacitatea de a procrea (de a face copii)”, iar infertilitatea este incapacitatea de a procreea pe o perioada de un an. Dar oare aceasta “definitie” descrie intr-adevar ce este fertilitatea si infertilitatea???
O viata intreaga ne este frica de fertilitate/infertilitate. Depinde de momentul in care ne aflam, de dorinte. Daca nu vrei sa ai un copil, ti-e frica de fertilitate, zi de zi, luna de luna, an de an, cu toate ca esti fertila cel mult 7 zile pe luna, de fapt pe perioada ciclului menstrual. Daca din contra doresti sa ai un copil, atunci iti este frica de infertilitate, cu toate ca esti infertila in mod natural cel putin 14 de zile pe luna si aceasta in cazul in care ai un ciclu menstrual de 21 de zile, deci perioada de infertilitate naturala poate sa fie si mai mare. Si cu cat zilele, saptamanile, lunile si chiar (cateodata) anii trec si sarcina dorita intarzie sa apara, frica este intr-o continua crestere.
Si totusi fertilitatea si infertilitatea fac parte din viata noastra de femeie. Zi de zi, de la adolescenta pana la menopauza, acestea ne urmaresc, fac parte din noi. Eu vad, cred, simt ca fertilitatea/infertilitatea este mai mult decat “(in)capacitatea de procreere”. Pentru mine sunt o perfecta armonie intre hormoni, organe, sentimente, sanatate, stil de viata si cateodata chiar si mister si necunoscut. Pentru mine reprezinta creativitate, viata si moarte, schimbare, acceptare, ritm natural, miscarea in cerc, vise, dorinta – feminitate.

Un comentariu:

  1. Vreau să mărturisesc despre ceea ce mi-a făcut o vrăjitorie pentru mine și pentru hubby.we am căsătorit din 2007 fără nici un semn de sarcină sau de concepere. Am plecat de la controlul nașterilor și nu am avut o perioadă.My gyro mi-a dat progesteron să sară - am inceput o perioada si am facut-o, dar nu am avut alta. Am facut o alta runda de progesteron, urmata de 100mg clomid timp de 5 luni, am urmat toate instructiunile medicilor, dar nu am avut nici un rezultat. Am cumparat truse de ovulatie Și în cele din urmă am luat 3 test atunci când am fost ovulație! Așa că am încercat de ani de zile! Ei bine, am fost foarte confuz, deoarece am continua să ia ept de testare ȘI ei toate păstrează transformarea a fi negativ! Chiar vreau o fetiță în timp ce hubbatul meu vrea un băiețel LOLL! Cred că încercăm prea mult, Ceea ce vă pot spune este că au fost atât de mulți ani acum și încă nu am perioada mea de ajutor, deoarece fiecare organism din jurul nostru era deja pe punctul de a-și pierde credinta pe us.no nu trebuia sa fugim pana cand nu am cantat o revista si m-am poticnit pe o pagina am gasit un subiect sau o linie de cap {A SPELL CASTER} care poate vindeca pe cineva de HIV si SIDA, , măriți-vă BREASTUL, vă ajutați să câștigați o LOTĂRIE VISA, să vă pierdeți GREUTATEA și chiar să primiți șase PACURI și să vă loviți BELLY, i-am dat o încercare și înainte să nu-l pot salva pe Priest Salami din cauza mea, făcând o vrajă pentru mine mi-a spus să merg și să fac dragoste cu hubby mea, apoi la nouă luni după vrajă și de a face dragoste cu soțul meu am livrat o gemeni un băiat și o femeie.Acest vraja numele castel este Priest Salami atât de mulți oameni sunt martorii minunata sa lucrare .. El este frumos, contactați-l purenaturalhealer@gmail.com WHATSAPP +2348105150446 dacă sunteți în orice situație dificilă Multumesc foarte mult !!

    RăspundețiȘtergere