miercuri, 8 februarie 2012

7.Semnele fertile si mentinerea sanatatii

Asa cum repet (s-ar putea ca in mod enervat :-P ) in fiecare articol mucusul cervical si colul uterin iti pot spune ca ovulatia se apropie si doar temperatura bazala confirma faptul ca ovulatia a avut loc. Bine inteles un alt mod de a afla ca ovulatia se apropie si a avut loc este ecograful. Numai ca rolul acestor articole este de a ne cunoaste corpul, de a ne apropia de acesta si de a avea incredere in el.
Unul din motivele pentru care insist asupra verificarii temperaturii bazale pe langa mucusul cervical (si colul uterin) este ca daca observi mucus fertil te face sa crezi ca ovulezi cand de fapt tu nu ovulezi. Sunt cazuri in care corpul tau face incercari repetate de a ovula dar din anumite motive nu reuseste. Acest fapt se poate intampla din cand in cand si la o femeie care ovuleaza in mod regulat dar se poate intampla si ciclu dupa ciclu. Astfel verificand si temperatura bazala pe langa mucusul cervical (si colul uterin) poti sti cu siguranta ca intr-adevar ovulezi.
Un alt motiv pentru care insist asupra verificarii temperaturii este ca datorita acesteia poti indentifica anumite probleme ale fazei luteale. Temperaturi relativ crescute fata de faza foliculara, dar totusi destul de mici (cresterea este mica) sau o temperatura crescuta pentru o perioada scurta de timp (de mai putin de 11 zile) pot arata o deficienta de progesteron. Aceasta deficienta poate duce la hemoragii puternice sau/si sangerari disfunctionale (sangerari dese) si in cazul in care vrei sa ramai insarcinata, poate sa fie una din cauzele avorturilor spontane.
Si inca un motiv, temperaturi foarte scazute in faza foliculara (sub 35.9 grade in mod repetat) pot sugera o problema cu glanda tiroida.

Un comentariu:

  1. Vreau să mărturisesc despre ceea ce mi-a făcut o vrăjitorie pentru mine și pentru hubby.we am căsătorit din 2007 fără nici un semn de sarcină sau de concepere. Am plecat de la controlul nașterilor și nu am avut o perioadă.My gyro mi-a dat progesteron să sară - am inceput o perioada si am facut-o, dar nu am avut alta. Am facut o alta runda de progesteron, urmata de 100mg clomid timp de 5 luni, am urmat toate instructiunile medicilor, dar nu am avut nici un rezultat. Am cumparat truse de ovulatie Și în cele din urmă am luat 3 test atunci când am fost ovulație! Așa că am încercat de ani de zile! Ei bine, am fost foarte confuz, deoarece am continua să ia ept de testare ȘI ei toate păstrează transformarea a fi negativ! Chiar vreau o fetiță în timp ce hubbatul meu vrea un băiețel LOLL! Cred că încercăm prea mult, Ceea ce vă pot spune este că au fost atât de mulți ani acum și încă nu am perioada mea de ajutor, deoarece fiecare organism din jurul nostru era deja pe punctul de a-și pierde credinta pe us.no nu trebuia sa fugim pana cand nu am cantat o revista si m-am poticnit pe o pagina am gasit un subiect sau o linie de cap {A SPELL CASTER} care poate vindeca pe cineva de HIV si SIDA, , măriți-vă BREASTUL, vă ajutați să câștigați o LOTĂRIE VISA, să vă pierdeți GREUTATEA și chiar să primiți șase PACURI și să vă loviți BELLY, i-am dat o încercare și înainte să nu-l pot salva pe Priest Salami din cauza mea, făcând o vrajă pentru mine mi-a spus să merg și să fac dragoste cu hubby mea, apoi la nouă luni după vrajă și de a face dragoste cu soțul meu am livrat o gemeni un băiat și o femeie.Acest vraja numele castel este Priest Salami atât de mulți oameni sunt martorii minunata sa lucrare .. El este frumos, contactați-l purenaturalhealer@gmail.com WHATSAPP +2348105150446 dacă sunteți în orice situație dificilă Multumesc foarte mult !!

    RăspundețiȘtergere