miercuri, 8 februarie 2012

10.O scurtatura in verificarea semnelor fertile

Cu toate ca aceasta metoda este foarte simpla odata ce ai inteles-o si te-ai obisnuit cu ea, poate nu vei dori sa o folosesti zilnic. In cazul in care doresti sa ramai insarcinata vei avea nevoie doar de o scurta perioada de timp (2-3 cicluri) in care sa folosesti aceasta metoda zilnic pentru a te obisnui cu ea si pentru a incepe sa iti cunosti organismul. In cazul in care folosesti FF ca metoda de contraceptie vei avea nevoie de mai multa rabdare pana sa poti incepe sa folosesti “scurtaturi”, asteapta pana cand aceasta metoda devine instinctiva si iti intelegi pe deplin organismul.
Dupa cum ai observat, graficele sunt facute pentru a vedea cand poti sau nu poti sa ramai insarcinata. Deci daca te-ai hotarat ca vrei si esti pregatita pentru verificarea partiala a semnelor fertile, atunci te invit sa citesti in continuare.
O prima posibilitate este verificarea si notarea semnelor fertile o data la doua zile. Aceasta posibilitatea este indicata doar celor care doresc sa ramana insarcinate.
O a doua posibilitate este verificarea mucusului si a colului uterin zilnic dar notarea schimbarilor mari. De exemplu poti sa notezi doar in ziua in care observi aparitia unui nou mucus (uscat, lipicios, crema, albus de ou), iar temperatura bazala sa ti-o iei doar din ziua in care observi aparitia mucusului fertil pana la confirmarea ovulatie. Si aceasta posibilitate poate fi indicata doar celor ce vor sa ramana insarcinate
O a treia posibilitate este sa incepi sa verifici si sa notezi toate cele trei semne fertile (mucus, col uterin si temperatura bazala) din ziua in care ti s-a terminat menstruatia si pana cand ovulatia este confirmata. Aceasta posibilitate poate fi folosita si de cele care vor dar si de cele care nu vor sa ramana insarcinate.
Dupa cum observi, partea ciclului care necesita o “monitorizare” mai apropiata este pana la ovulatie, deoarece o data ce ai ovulatia confirmata, nu va mai avea loc o a doua ovulatie pana in urmatorul ciclu.
Iti amintesc ca aceasta metoda are ca scop cunoasterea propriului organism si nu creerea unei dependente de grafice. Dupa o anumita perioada, ce difere de la o femeie la alta, in functie de increderea pe care aceasta o are in ea insasi si in organismul ei, intiuitia va inlocui graficile lunare. Toate cele trei semne impreuna sau separat, pot si verificate dar nu vei avea nevoie de notarea acestora.

Un comentariu:

  1. Vreau să mărturisesc despre ceea ce mi-a făcut o vrăjitorie pentru mine și pentru hubby.we am căsătorit din 2007 fără nici un semn de sarcină sau de concepere. Am plecat de la controlul nașterilor și nu am avut o perioadă.My gyro mi-a dat progesteron să sară - am inceput o perioada si am facut-o, dar nu am avut alta. Am facut o alta runda de progesteron, urmata de 100mg clomid timp de 5 luni, am urmat toate instructiunile medicilor, dar nu am avut nici un rezultat. Am cumparat truse de ovulatie Și în cele din urmă am luat 3 test atunci când am fost ovulație! Așa că am încercat de ani de zile! Ei bine, am fost foarte confuz, deoarece am continua să ia ept de testare ȘI ei toate păstrează transformarea a fi negativ! Chiar vreau o fetiță în timp ce hubbatul meu vrea un băiețel LOLL! Cred că încercăm prea mult, Ceea ce vă pot spune este că au fost atât de mulți ani acum și încă nu am perioada mea de ajutor, deoarece fiecare organism din jurul nostru era deja pe punctul de a-și pierde credinta pe us.no nu trebuia sa fugim pana cand nu am cantat o revista si m-am poticnit pe o pagina am gasit un subiect sau o linie de cap {A SPELL CASTER} care poate vindeca pe cineva de HIV si SIDA, , măriți-vă BREASTUL, vă ajutați să câștigați o LOTĂRIE VISA, să vă pierdeți GREUTATEA și chiar să primiți șase PACURI și să vă loviți BELLY, i-am dat o încercare și înainte să nu-l pot salva pe Priest Salami din cauza mea, făcând o vrajă pentru mine mi-a spus să merg și să fac dragoste cu hubby mea, apoi la nouă luni după vrajă și de a face dragoste cu soțul meu am livrat o gemeni un băiat și o femeie.Acest vraja numele castel este Priest Salami atât de mulți oameni sunt martorii minunata sa lucrare .. El este frumos, contactați-l purenaturalhealer@gmail.com WHATSAPP +2348105150446 dacă sunteți în orice situație dificilă Multumesc foarte mult !!

    RăspundețiȘtergere