miercuri, 8 februarie 2012

12.Mesaje din corpul nostru

M-am gandit mult pana am putut incepe sa scriu acest articol si pana sa ma hotarasc unde sa il scriu: la inceputul seriei despre semnele fertile sau la sfarsit. Nici acum nu stiu daca hotararea luata este cea potrivita, dar cred ca va diferi de la o cititoare la alta.Pana acum am descris semnele fertile si metoda de verificare si inregistrare a acestora intr-un mod destul de tehnic. Si corpul nostru nu este tehnic, nu este un robot. Dar am considerat ca o prezentare a acestor “date” intr-un mod mai tehnic va ajuta la intelegerea mai usoara a semnelor fertile. Acum asi dori sa iti descriu un alt fel de a vedea lucrurile.
Semnele fertile sunt mesajele corpului tau. Este felul organismului de ati povesti in ce moment a ciclului se afla. Este mai mult decat o metoda, este de fapt o abordare holistica a sexualitatii fiecareia, o constientizare completa a dorintelor tale si a manifestarilor pe fiecare nivel: fizic, mental, emotional si spiritual. Cea mai mare valoare a acestei “metode” consta in faptul ca te ajuta sa fii constienta de propriul corp pentru a lua deciziile potrivite in ceea ce priveste fertilitatea ta. Nu vei mai avea nevoie sa te uiti la nu stiu ce calendar automat bazat pe calcule matematice, sau de monitorizarea cu ajutorul tehnologiei sa-ti spuna cand esti fertila si cand nu: doar trebui să iti asculti corpul. Metoda nu este interesata in prezicerea cu ajutorul experientelor anterioare, atunci cand vei ovula, este interesata numai de momentul prezent.
Eliberata de metodele tehnologice represive de contraceptie, mesajele primite de la corpul tau sunt disponibile in orice moment, in orice conditii. Si este o chestiune de a deveni suficient de clara, astfel incat sa poti răspunde intr-un mod adecvat acestor mesaje atat de usor accesibile.
Ciclul unei femei este unic asa cum si ea insasi este unica si este doar o chestiune de adaptare cu propriul proces şi de eliberare de ceea ce crezi ca ar trebui sa fie. Corpul tau este capabil sa se auto-regleze şi adaptarea cu ciclu tau pare sa aiba un efect de regularizare asupra organismului.
Prin aceste articole, de fapt vreau sa te invit sa iti atingi si sa it explorezi propriul corp si secretiile acestuia, sa afli ce se afla in aceste misterioase locuri. Incearca sa te relaxezi si sa ai rabdare; cunoasterea corpului tau si a mesajelor trimise de acesta nu este un proces rapid, dar fiecare pas pe care il faci este plin de recompense şi dezvăluiri. Prin cunoasterea corpului tau vei avea puterea sa stii si sa hotarasti ce este normal si sanatos pentru ciclul tau.
Da, stiu ca la inceput totul va fi automat, dar ai incredere si iti promit ca incetul cu incetul devine instinctiv.Cu ani in urma am luat pilula dar mi-a facut rau, am incercat prezervativul dar am aflat cu stupoare ca sunt alergica la latex. ...Ceva m-a facut sa caut – ce nu stiam, dar auzeam despre povestile cu minunatele femei care stiu cand ovuleaza. Pentru mine era un mister total – si mai mult tot ciclul pana imi venea menstruatia stateam cu frica de o sarcina. Aveam nevoie sa aflu ce se intampla, sa ma “conectez” cu corpul meu si cu ciclul meu menstrual ca sa aflu cand ovulez, cand sunt fertila si cand nu, si sa stiu cand trebuie sa-mi vina menstruatia. Simteam nevoia sa fiu responsabila de ceea ce se intampla cu corpul meu, cu viata mea, cu mine.
Am inceput sa caut informatii despre corpul feminin ca sa inteleg ce se intampla cu mine. Si am inceput sa imi notez intr-un carnet ceea ce simt si cand imi venea menstruatia. La un moment dat am descoperit ca mucusul meu este intr-o continua schimbare si incercand sa vad ce inseamna aceste schimbari am descoperit colul uterin. Ceva mai tarziu am citit despre aceste schimbari si am aflat si despre temperatura bazala. Am ajuns sa fiu raspunzatoare de corpul meu si de ceea ce se intampla cu el. Acum stiu ca ceea ce influenteaza ciclul menstrual este ovulatia si ca “menstruatia imi vine neregulat” sau ca “imi intarzie menstruatia” nu este adevarat. Si de fapt ceea ce influenta lungimea ciclului era ovulatia (mai devreme, mai tarziu, in mod regulat sau deloc).
Acum pot sa spun cu precizie ce imi influenteaza ovulatia. De exemplu, in lunile cand sunt mai activa din punct de vedere fizic, ovulez mai repede (prin zilele 16-18), in lunile cand nu ma misc si stau zi de zi in fata calculatorului, ovulez mai tarziu (prin zilele 21-30 de ciclu). Iar atunci cand ma mai cert cu sotul meu drag, cand sunt frustrata de el si ma simt singura atunci pot ovula si in ziua 40 de ciclu – sau de loc.
Corpul meu nu mai este un mister pentru mine. Este cel mai bun prieten al meu – si eu il iubesc, il apreciez si respect pentru ca este atat de aproape de mine.

Un comentariu:

  1. Vreau să mărturisesc despre ceea ce mi-a făcut o vrăjitorie pentru mine și pentru hubby.we am căsătorit din 2007 fără nici un semn de sarcină sau de concepere. Am plecat de la controlul nașterilor și nu am avut o perioadă.My gyro mi-a dat progesteron să sară - am inceput o perioada si am facut-o, dar nu am avut alta. Am facut o alta runda de progesteron, urmata de 100mg clomid timp de 5 luni, am urmat toate instructiunile medicilor, dar nu am avut nici un rezultat. Am cumparat truse de ovulatie Și în cele din urmă am luat 3 test atunci când am fost ovulație! Așa că am încercat de ani de zile! Ei bine, am fost foarte confuz, deoarece am continua să ia ept de testare ȘI ei toate păstrează transformarea a fi negativ! Chiar vreau o fetiță în timp ce hubbatul meu vrea un băiețel LOLL! Cred că încercăm prea mult, Ceea ce vă pot spune este că au fost atât de mulți ani acum și încă nu am perioada mea de ajutor, deoarece fiecare organism din jurul nostru era deja pe punctul de a-și pierde credinta pe us.no nu trebuia sa fugim pana cand nu am cantat o revista si m-am poticnit pe o pagina am gasit un subiect sau o linie de cap {A SPELL CASTER} care poate vindeca pe cineva de HIV si SIDA, , măriți-vă BREASTUL, vă ajutați să câștigați o LOTĂRIE VISA, să vă pierdeți GREUTATEA și chiar să primiți șase PACURI și să vă loviți BELLY, i-am dat o încercare și înainte să nu-l pot salva pe Priest Salami din cauza mea, făcând o vrajă pentru mine mi-a spus să merg și să fac dragoste cu hubby mea, apoi la nouă luni după vrajă și de a face dragoste cu soțul meu am livrat o gemeni un băiat și o femeie.Acest vraja numele castel este Priest Salami atât de mulți oameni sunt martorii minunata sa lucrare .. El este frumos, contactați-l purenaturalhealer@gmail.com WHATSAPP +2348105150446 dacă sunteți în orice situație dificilă Multumesc foarte mult !!

    RăspundețiȘtergere